Kommunikációs stratégia – tényleg olyan bonyolult?

Kommunikációs stratégia, megijedünk tőle, de közel nem olyan vészes, mint amilyennek elsőre látszik. Miről is szól?

  • Ismered az ügyfeleid
  • Tudod milyen értéket közvetítesz nekik termékeiddel / szolgáltatásoddal
  • Tudod melyik csatornát miért használod, mit szeretnél elérni vele
  • Tudod mivel mikor és hol szeretnéd megszólítani őket

Ennyi. Egyszer kell beleállni és rászánni az időt, hogy ezt összerakd, majd rengeteg időt spórolsz meg magadnak, mert sokkal könnyebbé válik a marketinges kollégával / marketingügynökséggel való közös munka. Ha igazán jó vagy – márpedig ezt csak így érdemes, akkor az értékesítésben is ennek megfelelően kommunikálsz.

Ha még egy picit szeretnél finomítani rajta, egy éves tervezővel könnyedén tudsz akár előre is dolgozni.

Hajrá!

Scroll to Top