Egy cég életében fontosak a célok, az irányok, az eredmények. DE ez önmagában biztosan nem elég. Győzelmet hozhat, de tartós sikert, elégedettséget, elköteleződést biztosan nem.
Törődés, odafigyelés – ez az, ami tartós hatást ér el.
A termék, a szolgáltatás lecserélhető. Ami tartós érték, az Te magad vagy és az, amit Te beleteszel. Ez az, ami az érdeklődőt hozzád kapcsolja, ami elégedetté teszi egy-egy vásárlási élmény, közös munka során. Ez az, amire biztosan emlékezni fog és szívesen jön vissza hozzád.
Ha pedig ugyanezt a figyelmet és törődést alkalmazod vezetőként a saját csapatodban is, együtt bármire képesek vagytok.
Merd megmutatni magad a kommunikációban – legyen az az online felület vagy egy személyes beszélgetés. Lehet a termék vagy a szolgáltatás „kemény”, szigorúan szabályozott, arról azonban emberek döntenek, akik hálásak az odafigyelésért, a segítő szándékért. Nagyobb szerepe van ezeknek a megéléseknek egy-egy döntésben, mint azt gondolnánk.
Az emberek nem arra emlékeznek, amit mondasz, hanem arra, amilyen érzéseket kiváltasz belőlük. Merj önmagad lenni. Ettől leszel hiteles és igaz. Törődj az emberekkel. Így épülnek a bizalmi hidak és az őszinte, elkötelezett kapcsolódások. Próbáld ki!
#customercare #empathyatwork #relationship #atemegoldasod