- Kezdj nyitómegbeszéléssel (kick off), amikor meghatározod a célt, elmondod a miértet és együtt meghatározzátok az utat.
- Fordítsátok cselekvésbe a megbeszélteket: Bontsátok le az egészet részfeladatokra, rendeljetek hozzá felelősöket és tegyetek mellé határidőket.
- Kövessétek rendszeresen a megvalósulást, ha kell finomítsatok, korrigáljatok.
- Tartsatok projektzáró megbeszélést, értékeljétek a projektet, vonjátok le a tanulságokat, amit már egy következő projektben jó lenne máshogy csinálni vagy éppen megerősíteni, mert pont így volt jó.
Ugye mennyire egyszerű? Mégis a tapasztalatom szerint az esetek 90%-ban időhiányra hivatkozva elmarad. Tudod mi ennek az eredménye: káoszmenedzsment – kommunikációs zavarok, feszültségek, felelősségtologatás, folyamatos tűzoltás, ja és még több elpocsékolt idő.
Akkor most gondold végig mégegyszer: érdemes a fenti néhány lépést tartani? 😉